Pacjent
Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.
- Aktualności
- Obsługa klientów
- Karty Usług
- Internetowe Konto Pacjenta
- e-WUŚ
- Gdzie się leczyć
- Harmonogram postoju mammobusów
- Umów wizytę w Warmińsko-Mazurskim OW NFZ przez internet
- Informacje dla osób z niepełnosprawnościami
- Informacje dla wszystkich pacjentów
- Informator o zawartych umowach
- Jak się leczyć
- Kolejki oczekujących
- Leczenie uzdrowiskowe
- Leczenie za granicą
- Na ratunek
- Profilaktyczne programy zdrowotne
- Przydatne druki i formularze
- Realizacja recept refundowanych
- Skargi i Wnioski
- Ubezpieczenie dobrowolne
- Zaopatrzenie w wyroby medyczne
- Harmonogram postoju dentobusu
- Wykaz świadczeniodawców POZ potwierdzających Profil Zaufany
drukuj
Aktualności
Telefoniczna Informacja Pacjenta czynna całą dobę
18.09.2019
Od września TIP działa całodobowo. Połączenie z numerem infolinii – 800 190 590 – w całej Polsce jest bezpłatne.
Zdrowe dane - nowy portal informacyjny NFZ
01.07.2019
Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił portal zdrowedane.nfz.gov.pl, na którym można znaleźć wiele cennych informacji. Jako jedną z istotniejszych funkcji tego narzędzia postrzegamy wsparcie pacjentów w procesie poruszania się w systemie ochrony zdrowia, umożliwienie podejmowania decyzji co do miejsca leczenia.