Pacjent
Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.
- Aktualności
- Obsługa klientów
- Karty Usług
- Internetowe Konto Pacjenta
- e-WUŚ
- Gdzie się leczyć
- Harmonogram postoju mammobusów
- Umów wizytę w Warmińsko-Mazurskim OW NFZ przez internet
- Informacje dla osób z niepełnosprawnościami
- Informacje dla wszystkich pacjentów
- Informator o zawartych umowach
- Jak się leczyć
- Kolejki oczekujących
- Leczenie uzdrowiskowe
- Leczenie za granicą
- Na ratunek
- Profilaktyczne programy zdrowotne
- Przydatne druki i formularze
- Realizacja recept refundowanych
- Skargi i Wnioski
- Ubezpieczenie dobrowolne
- Zaopatrzenie w wyroby medyczne
- Harmonogram postoju dentobusu
- Wykaz świadczeniodawców POZ potwierdzających Profil Zaufany
drukuj
Wszystkie aktualności
Informacje dla wszystkich pacjentów
Ministerstwo Zdrowia informuje o zmianie numeru telefonu kontaktowego - „Profilaktyka 40 PLUS”
03-07-2023
Uprzejmie informujemy, że od 1 lipca 2023 r. w ramach Programu Pilotażowego „Profilaktyka 40 PLUS” zmianie ulega numer, pod którym Pacjent (w przypadku chęci wykonania badania po raz pierwszy) będzie mógł uzupełnić ankietę niezbędną do otrzymania skierowania.
Nowy kontakt to 989 - numer Infolinii Centralnej e-Rejestracji, na której dodatkowo Pacjent będzie mógł dokonać zapisu na wybrany przez siebie termin i wybrać miejsce badania.
Infolinia będzie funkcjonowała we wszystkie dni tygodnia w zmienionych godzinach, obecnie od 7:00 do 20:00.
Pozostałe kanały dostępu pozostają bez zmian, tj:
- Internetowe Konto Pacjenta (https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta),
- Bezpośrednio u wybranego realizatora badania.