Pacjent
Najważniejsze informacje, m.in. jak załatwić sprawę w NFZ, gdzie się leczyć.
- Aktualności
- Obsługa klientów
- Karty Usług
- Internetowe Konto Pacjenta
- e-WUŚ
- Gdzie się leczyć
- Harmonogram postoju mammobusów
- Umów wizytę w Warmińsko-Mazurskim OW NFZ przez internet
- Informacje dla osób z niepełnosprawnościami
- Informacje dla wszystkich pacjentów
- Informator o zawartych umowach
- Jak się leczyć
- Kolejki oczekujących
- Leczenie uzdrowiskowe
- Leczenie za granicą
- Na ratunek
- Profilaktyczne programy zdrowotne
- Przydatne druki i formularze
- Realizacja recept refundowanych
- Skargi i Wnioski
- Ubezpieczenie dobrowolne
- Zaopatrzenie w wyroby medyczne
- Harmonogram postoju dentobusu
- Wykaz świadczeniodawców POZ potwierdzających Profil Zaufany
drukuj
Informacje dla wszystkich pacjentów
Bezpieczny długi weekend. Gdzie znajdziesz pomoc medyczną?
05.01.2022
Podróż do rodziny, spotkania z bliskimi lub wyjazd na weekendowy wypoczynek – to plany wielu z nas na najbliższe dni. Co zrobić, gdy niespodziewanie pojawi się infekcja lub nagle będziemy potrzebować pomocy medycznej? Zobacz nasze wskazówki.
7 stycznia Centrala, oddziały i delegatury NFZ nie pracują
05.01.2022
W piątek, 7 stycznia, Centrala, oddziały wojewódzkie i delegatury NFZ, w tym sale obsługi klientów, będą nieczynne. Zachęcamy do skorzystania z Telefonicznej Informacji Pacjenta.
Zmiany w rehabilitacji po COVID-19. Skorzysta z niej więcej pacjentów
19.10.2021
Do programu rehabilitacji po COVID-19 będzie można przystąpić nawet do 12 miesięcy od zakończenia leczenia choroby. Nowe regulacje mają zastosowanie od 15 października 2021 roku.